שיחת התייעצות חינם
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך במהרה!
התמודדות עם GDPR לא חייבת להיות כואבת. היא יכולה להיות הזדמנות לשיפור עסקי. שיחת התייעצות חינם, בוא נדבר.
כדי לעמוד בדרישות ה-GDPR בהצלחה, לא מספיק לעדכן את מדיניות הפרטיות. יש להתאים את המוצרים, השירותים, מערכי השיווק, התהליכים הארגוניים ומערכות המידע לאבטחת המידע והגנת הפרטיות בצורה יעילה.
עו"ד עודד ישראלי עוסק בחוקי הגנת המידע והפרטיות באירופה (GDPR) ובישראל, בעל הסמכת CIPP/E מארגון הפרטיות הבינ״ל IAPP, ומסייע לחברות ישראליות להתאים עצמן להוראות החוק. עו"ד ישראלי הוא עורך דין אזרחי-מסחרי מזה 17 שנה, מוסמך במשפטים (LL.M) בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב, בוגר קורס ממוני הגנת הפרטיות ואבטחת מידע באוניברסיטת תל אביב, ומוסמך במינהל עסקים (MBA) מבית הספר הבינלאומי INSEAD שבצרפת.
בנוסף לעיסוקו כעורך דין, עו"ד ישראלי הוא יזם ומנהל בכיר בתעשיית הייטק, שניהל צוותי מוצר, טכנולוגיה ושיווק בחברות טכנולוגיה גדולות וחברות סטארטאפ מצליחות. עו"ד ישראלי שימש גם כיועץ אסטרטגי בחברת Boston Consulting Group בהולנד, וסייע לחברות ענק בפרוייקטים אסטרטגיים ותהליכים פנימיים.
צרו קשר לקביעת שיחת התייעצות בלתי מחייבת עם עו"ד עודד ישראלי, כדי להבין טוב יותר את כפיפותכם ל-GDPR והדרך היעילה לעמידה בהוראות החוק.
מאמרים ופרסומים
השירותים שלנו
GDPReady מספקת מגוון שירותים ופתרונות להכנת חברות להתמודדות עם דרישות ה-GDPR ועסקים עם לקוחות באיחוד האירופי. צרו קשר ונבחן יחד אתכם מה הסיכון אליו אתם חשופים, מה היתרונות עבורכם בהערכות להוראות ה-GDPR, ואילו שירותים שלנו יביאו אתכם לשם בדרך המהירה והאפקטיבית ביותר.
בין השירותים שלנו:
- שירותי Data Protection Officer; הדרכות ל-Data Protection Officers בחברה
- סקירת GDPR מקצועית מלאה, מותאמת לצרכי החברה, כולל דו"ח של הממצאים, הליקויים והמלצות לתיקון
- ניהול או ליווי פרויקט ליישום מסקנות דו"ח הסקירה
- מדיניות פרטיות תואמת GDPR; תנאי שימוש לאתר ולאפליקציה
- תמיכה משפטית בהסכמים שכוללים מצגים לגבי GDPR, אבטחת מידע ופרטיות
- תכנון והטמעה של תהליכי עבודה פנימיים לאבטחת מידע וניהול פרטיות בארגון
- סקר סיכונים למידע ופרטיות - Data Protection Risk Assessment (DPIA), Privacy Risk Assessment, GRC
- הכנות לקראת תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) בישראל
- שירותי Quick Fix לניהול בקשות מידע לפי דרישות התקנות
- הדרכות ומצגות GDPR לעובדי החברה: מנהלי מוצר, מנהלי שיווק, צוותי R&D ועוד
מה זה GDPR ולמה אכפת לי?
GDPR הם חוקי הגנת המידע והפרטיות של האיחוד האירופי (General Data Protection Regulation) שנכנסו לתוקף במאי 2018. הם קובעים כיצד על חברות - בכל רחבי העולם, גם בישראל - לנהל את המידע האישי של תושבי האיחוד האירופי. אם יש לך לקוחות או משתמשים באירופה, החברה שלך כפופה להוראות החוק, גם אם היא פועלת מישראל, וארגוני הפרטיות במדינות האיחוד יכולים להטיל עליה קנסות של עד 20 מיליון אירו או 4% מההכנסות הגלובליות (הגבוה מבין השניים) על חוסר יישום של ההוראות.
אז מה צריך לעשות? איך מתגוננים מתביעות וקנסות?
הוראות ה-GDPR משפיעות על הדרך בה עליך לתכנן את המוצר שלך, להסביר את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, לבקש הסכמה לשימוש בפרטים אישיים של משתמשים, לפרט את דרכי השימוש במידע שקיבלת, להגן על המידע, לאפשר גישה למידע, ולמחוק את המידע אם המשתמש מבקש. ועוד.
אתה יכול לקרוא אותן לבד, להקים צוות של מנהלי מוצר, מנהלי שיווק ועורכי דין כדי לסקור את ההוראות, להבין במה מדובר ומה צריך לשנות באתר, במוצר, באפליקציה, בחומרי השיווק הדיגיטליים והמודפסים. אחרי חודשים של עבודה קשה בשווי מאות אלפי שקלים, תתחילו, אולי, ליישם את הוראות החוק.
או שאתה יכול לתת לנו לעזור לך. אנחנו ב-GDPReady מכירים היטב את הוראות החוק. אנחנו נראיין במהרה את המנהלים הרלוונטיים בחברה, נסקור עבורך את האתר והאפליקציות, הקמפיינים והמסמכים, ונספק לך במהירות רשימת ליקויים עם המלצות קונקרטיות לתיקון. אם תרצה, נלווה אותך גם בתיקון הליקויים באמצעות בעלי מקצוע מטעמך או ספקים מומלצים מטעמנו, ונוודא שאתה מוכן לעסקים באירופה.
למה דווקא GDPReady?
כי אנחנו מבינים עסקים, מוצר ושיווק, לא רק משפטים. GDPReady הוקמה על ידי עו"ד עודד ישראלי, בעל הסמכת CIPP/E לאירופה מארגון הפרטיות הבינ״ל IAPP, יזם ומנהל שיווק ומוצר בכיר בחברות טכנולוגיה ונדל"ן, ועורך דין אזרחי-מסחרי מזה 15 שנה, מוסמך במשפטים (LL.M) בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ומוסמך במינהל עסקים (MBA) מבית הספר הבינלאומי INSEAD שבצרפת.
אנחנו מאמינים שכדי להתמודד עם הוראות ה-GDPR בהצלחה, לא מספיק להבין רגולציה, צריך להבין מוצר ושיווק ומערכות מידע. רק כשמביאים את הכל יחד ניתן להתמודד באופן יעיל עם הדרישות המשפטיות תוך שמירה על חוויית לקוח חיובית ועל צרכי החברה.